Oväntat besök...Gayvalia!?Back to the top

I lördes kväll stannade jag som sagt hemma för en kväll med mig själv. Det gick hur bra som helst och jag är nu ikapp på heroes fronten. På natten dock började två svenska röster föra lite oväsen där uppe och yrvaken som jag var fick jag ju gå upp och kolla läget. J hade kommit för att sova över och stanna på besök dagen efter.

På söndag skulle jag jobba, men kom lite försent för J hade råkat flytta visaren lite när han tog ner klockan för att den fört oväsen under natten. Jobbedagen var så himla seg, men det blev mer fart på kvällen när R och J kom intågande med lite alkohol. Både jag och Em hade jobbat och var enormt slitna, men i partyblåsan och in till Soho.

Det var riktigt roligt faktiskt! Vi satt på en fin bar i piccadilly och där tillkom ett jätteroligt par. Vi alla drog vidare in på en klubb som visade sig ha många gaygäster, men det var så kul. Det blev riktigt fjolligt och "fabulous". "My god, ur so fabulous" fick man höra, så kliche. Battla med någon gaykille haha...ja man få väl bjuda på sig.

Sen blev det kinamat och i mitten av bordet var en bricka man kunde snurra, så det blev lite klassisk "jag har aldrig" oxå hihi. Så sjuk och rolig kväll :), en svennekväll.

Kvällens bästa lines:

Appletini...easy on the tiny...
That´s to fruity, even for me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0