Plus minus noll i axelklappningBack to the top

Idag på jobb rörde jag inte chokladen, lr rörde är kanske fel ord för det måste jag ju göra, men jag åt inte. My first sober choclateday :) Ska ta tag i detta missbruk...hihi. En klapp på axlen!

Vad som inte är en klapp på axlen är att kl är nu 23.38 London tid, en timme till för er och jag sover fortfarande inte. Varför kan jag inte lägga mig i tid en enda kväll? Dagarna har för lite tid, time flies! Tjejerna är på dubbeldejt ikväll och var aningen tipsy när de lämna. Blev tillfrågad ifall jag skulle med och jag tackade nej med kommentaren att jag ska upp kl 7 imorgon. Ems svar blev: "vaddå"!

Vi har kört stenhårt på den, göra vad vi vill, stanna uppe/ute hur änge vi vill, lever bara en gång, vi kan sova när vi är döda grejen. Inte konstigt våra immunförsvar har varit låga och att jag kännt mig givetvis trött, men också moody. Ingen klapp på axlen om jag inte lägger mig innan 11 en jobbedag. It's time to actually sleep in time another day except for tomorrow, aint got the time! Ironic huh...ZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0