Psykade dialogerBack to the top

Jag är så glad att jag är här i London med just Emelie för ibland blir jag bara så pinsam lr helt enkelt störd och hon bara hänger på och spinnar vidare på mitt flum och störda utlägg. Hon tyckte dock att det var på tok för pinsamt att jag spotta i tunnelbanan idag medans vi vänta hihi. Men för det mesta är vi ett bättre team and Piff och Puff och folk tror vi känt varandra i evigheter. Annars brukar Tessan och Suss också uppskatta min stördhet när det kommer till sådana här saker. Till er som inte känner mig, man ska inte ta saker jag säger på allvar!

Så en dag sitter Em på sin data där uppe och jag på min här nere och min del av den psykade dialogen blir något i stil med detta:

"Jag ska fan bli en anorektisk slampa"

Internationella versionen: "I'm gonna become a fucking anorectic slut"

Yoda version: "An fucking anorectic slut I'm gonna become"

Fråga mig inte hur Em lyckades vara med i denna "konversation. En av många, men de andra kmr jag inte ihåg. Em till och med citera mig på sin MSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0