Redbull choklad och en lååång dagBack to the top

  1. Jag kom på att jag menar fullt allvar när jag vill ha redbull choklad, det kan ju bara bli gott lr!? Ska prova nästa gång jag tillåter mig att lockas av choklad. Tredje chokladfria dagen :)
  2. Länge leve Red Bull! Den hjälpte mig igenom denna låååånga arbetsdag. Jag borde kanske börja med kaffe, men just nu är Red Bull billigare, men onyttigare lr!? (När jag öppnar en Red Bull så sniffar jag först på den lilla röken som kmr ur precis då, stört va).
  3. Trots att dagen var lååång så har jag glömt hur kul det är att jobba på IOD. Det är inte så att jag vill vara servirtis, men det är så chill samtidigt som det är preppy. Kan ha att göra med att jag fick et varmt välkomnande och kramar av dem som varit där innan och killarna där idag svärma omkring mig, lite bekräftelse är aldrig fel. Hade jag jobbat med detta alltid hade jag dött, men som inhoppare är det fine.
  4. Tack Tisse Fisse för ett peppande mess imorse...:)
  5. Som vanligt är jag inte i säng i tide och är helt speedad nu fast jag är riktigt trött. Jobb, kudde, jobb, funderar på en lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0