Solskens GabbiBack to the top


Detta är min vän solskens Gabbi, ja för att jag skulle säga till henne som Bella säger till Jake i New Moon. Du är så varm att du är din egen sol. Jag saknar Gabbis solsken! Jag är så glad att saker och ting har ordnat sig och att hon har hittat ett jobb som hon trivs med och rular.

När saker ibland känns tufft som i sommras när jag inte mådde så tipp topp efter the breakup så sa hon till mig/oss under en av våra flummiga, mysiga vinkvällar att om man inte vet hur det känns att må så här dåligt, så kan man inte heller veta hur det känns att må så himla bra (ja något i den stilen), men ni vet vad som menas, hon förklarade så mycket bättre dock. Så när jag är down så tänker jag på detta och längtar tills jag är up, för efter regn så kommer solsken. Du var mitt största stöd i sommras och för det tackar jag!

Längre upp på gatan finns en butik som heter Gabby's och är mycket färgglad solig och inbjudande, ska ta en bild på den en dag för hur kan jag låta bli att tänka på dig varenda gång jag åker förbi :)

Solskens Gabbi är en tuff brud i lyxförpackning...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack underbara fina lina :) du får kommer hem snart så vi kan ha mer av dom där mysiga kvällarna eller bara prata skit :) puss fina vännen!

2009-11-25 @ 07:58:51
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0