Sunday...JD and Turk is guyloveBack to the top

Såg precis filmen I love you man! De reducerade förseningavgiften på de andra filmerna om jag hyrde nya så why not :) Grejen med manlove lr guylove och då pratar jag inte om att vara gay utan mellan två bästa vänner är bara hilarious. JD och Turk är de ultimata BF.s och jag bara tänker på när de sjunger låten guylove i ett episode av scrubs. Längtar så tills de säpper säsong 8. Har inte tänkt på att streama scrubs eftersom det var min och R.s ritual att se det om kvällarna på dvd. Önska vi kunde gjort det även om vi inte är ett par längre, det var vår thing ju.



Gick till 1 pund store och hamstra söndags gotte och jag lär mig aldrig. Har väldigt ont i magen just nu och ändå kommer jag säkerligen göra samma sak nästa sön.
Nu ska jag streama lite för kl är inte alls mkt och Em har en date med Edward. Köpte de första två twilight böckerna till henne efter jobb häromdagen och nu är hon fast :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0