Tomtejobb, lön utgångBack to the top

Idag på jobb fick vi en leverans på på en massa opackade tomtar i riktigt många kartonger. Jag måste säga att det är tur att hon anställde just mig för idag var jag på mission och packae dessa tomtar med rosetter i en jivla fart i schweiz style. Fan va effektiv jag är :) Matt kommentera att jag är en crazy effektiv Swede som älskar ordet effektiv hihi...Sandra tyckte jag förtjäna en superwoman eloge...

Lönen kom igår och det var en överraskning när jag såg kontot. Så skönt att inte vara pank längre och göra mig skuldfri från bror. Jag började med att sola för jag såg ut att verkligen passa in i en Twilight film om vi säger så. Ville gå ut och äta något ordentligt idag med några av mina vänner, men de jobbar allihopa :( Men det kmr fler kvällar!

Nu blir det snart No.5 me fina Fi och jag måste göra mig i ordning...men vad ska jag ha på mig, mina klänningar känns så gamla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0