Utelåst och anger managmentBack to the top

Imorse när jag kom till jobb så var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen och visste inte riktigt hur jag skulle kunna stå och var trevlig i en butik i en hel dag och än mindre stå ut med min bitchiga boss. Men jag fick vara där nere och packa nästan hela dagen med min i-pod så det löste sig, tack och lov. Har mått lite illa hela dagen oxå och ville bara hem. Hade massa att göra och visste inte riktigt hur jag skulle hinna med och ovanpå det gå och lägga mig i tid.

Em slutade 6 idag, samma som jag, så hon fick nycklarna imorse eftersom hon har närmre hem än jag, bara det att där var ingen Em när jag stod vid dörren 18.45. Försökte ringa men inget svar! Kl 19.00 var jag tokförbannad och eftersom jag inte fick tag i varken henne lr bror och bara ville in genom den jivla dörren. Var så hungrig eftersom jag hållt igen under dagen för jag måste äta hemma i mitt panka läge. Efter ytterligare ett tag var jag så arg att jag ville kasta min mobil åt helvete, men det hade ju bara gjort saker värre för mig. Satte mig ner och tog djupa andetag och försökte att göra tvärtemot knuta nävar. Måste träna lite anger managment för vad arg jag kan bli. Efter ett tag blev jag dessutom orolig, hade det hänt något? Såg mig omkring efter grejor att sparka på, men det gör ju bara ont, jaja staketet fick sig en jävel.

19.30 får jag tag på Em som precis slutat jobba och nu skulle jag dessutom vänta på att hon skulle ta sig hela vägen hem. Ca 20.30 kom hon och jag satt helt nerkyld och apatisk halvsovande på trappan. Min kommentar blev att det är nog bäst att vi inte pratar just nu. Inget hon hade att säga kunde göra mig mindre förbannad och jag ville inte kasta ur mig något dumt. Det var 1.45 min jag inte kan få tillbaka av min kväll och vänta är en av de värsta grejorna jag vet, en annan är kyla och veta att man ska bara in på andra sidan av dörrehelvetet.

Under tiden vi bott här har jag haft nycklarna 5 ggr, japp och då var det tre ggr förra veckan tror jag. Det får bli ändring på det nu. Jag jobbar i butik, slutar jag 6 slutar jag då. Em har event, det litar jag aldrig på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0