Weekly updateBack to the top

Denna veckan har i princip bara bestått av jobb och på jobb har jag bara krängt massa choklad. Får byta namn till Fatso sen, så illa är det! Jobbet är chill och går annars väldigt bra och pga mina chokladpaketerings skickligheter så behövde inte min chef anställa de tre personerna till som skulle göra det jobbet, stackars dem personerna dock. Hon var mycket nöjd idag med den lilla paketerigen vi hade kvar och då har jag bara packat någon timme då och då. Men jag är en sjukt effektiv svenne ju ;)

Hela sex dagar har jag jobbat denna veckan och på något sätt kändes torsdag som fredag, fredag som lördag och lördag som söndag och söndag som måndag. Antar att min lediga måndag imorgon kommer att kännas som en söndag.

Fredagen bestod av svenneförfest här hemma som var så kul att vi kom försent till klubben och de ville att vi skulle betala, vilket egentligen kanske inte är så big deal. Hade bara för mig att Fi sagt att tjejer aldrig ska betala, men efter en viss tid var det ett faktum tydligen, men då hade vi redan dragit vidare till en annan klubb. Gjorde dock ingen skillnad eftersom det tog hela min 20 punds sedel där också och det var inte ens en klubb i klass med de vi brukar gå på. Em gillade stället och det var väl bra att vi gick på ett Em ställe för en gångs skull. Det blev en trevlig kväll ändå!

På Lördagen var det lugnt och stormigt väder och vi tjejer åkte över till F i Bush för lite käk på mitt favvoställe chop chop,lite tv tittande och skitsnack. Myspys! Söndag var det jobb för min del och tjejern åkte till Camden och sitter där och blir allt mer larmade as I write...

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0