Då har man flyttat till LondonBack to the top

Har inte sovit en blund inatt eftersom det blev extremt mycket att göra på måndagen. Natta systers barn och var hemma kvart i tio för att äta kvällsmat och ta tag i det sista innan flytten till London. Det tar sin lilla tid!

Kvart i fyra blev jag hämtad och vi blev körda till malmö/svågerstorp för att ta tåget då flyget gick redan kl 7. Det visade sig att min ompackning blev goda 18 kilo, vilket var tur för Emelie som packat en hel hockeytrunk på 27 kilo. Hon fick mina två kilo tillgodo men fick betal 345dkk för 5kg övervikt, plus att hon fick checka in i odd sized luggage...haha.
Incheckaren fick syn på våra handbagage och ville väga dem oxå. De vägde 10 kilo och jag tror det är 5 som gäller, men eftersom kön hopade sig lät hon det passera. Fy vad vi kämpat med denna packning så vi har fått betala för den i muskelvärk och onda händer också.

Vi var jättertrötta på planet, men när vi väl kom på tåget var vi på G igen. Fick en kick av att anlända i London och packa upp våra grejor på rummet. Vi hade båda med oss vasitt gosedjur, hihi. För att göra rummet ännu mer hemtrevligt och girlie ska vi hänga upp posters på snygga killar, har bara kommit underfund med Edward Cullen än så länge dock. This is great! Sen var vi i stan och dela ut CV och tog sedan bussen till Sheperds B för att äta med Suss. Nu sitter vi i våra sängar med våra datorer och lyssnar på musik. Vi är inne på 38 timmar vaken tid och jag hoppas på en riktigt god natts sömn.

Det regna när vi kom hit, men vinterjackan jag behövde i Sverige behövdes minsann inte här. Vi åt till och med utomhus ikväll (oki, där var värmelampor), men ändå. Tack o lov att den bitande kylan inte är här riktigt än och att man blir varm av att gå i sin tunna jacka.

Love from London

Kommentarer
Postat av: Jenny W

jag är nyfiken.. vem är emelie?

2009-10-07 @ 17:57:52
Postat av: Tessan

hej din lilla fis! glöm inte messa mig så jag får ditt nummer! skönt att läsa att allt gått bra iaf. puss.

2009-10-07 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0