Det snurrarBack to the top

Japp, det bokstavligen snurrar i mitt huvud nu! Är det verkligen värt mödan att ta sig ända ut ti Hammersmith för att göra ett ännu sämre högskoleprov än innan, plus att betala för det igen i mitt panka läge?

Vi har även hittat en jättefin lyxig lägenhet i Notting Hill för en jättebillig peng i månaden, så vi hoppas att annonsören slår oss en signal imorgon. För då slår vi genast till!

Imorgon måste jag göra det pinsamma samtalet till jobbet i chokladbutiken och förklara att jag inte vill ha det. Vad jag inte ska förklara för dem, men för er är att det är ett sämre jobb, där jag har färre och mer utspridda tider och sämre betalt, men är ett jobb jag nog kommer att stortrivas på.

Jag valde Odeon Cinema :) Filmörden! En halv pund mindre i timmen, men gratis bio till mig, familj och vänner, plus 50% i mat/godissektionen. Jobbar jag kvällar betalar de taxi hem till dörren, det ni. Ska försöka att få mer tider där annars får jag dryga ut det med catering, men jag har kommit fram till att detta jobbet gör mig lyckligast, plus att då kan jag recensera filmer till er innan de kommit i Sverige. Bra va!

Just nu ser det ut som att jag kmr att bo och plugga här minst två år framöver och det gör mig nervig, men det är nästan som att plugga i sthlm anyway. Sen tänker man på jul, hem lr inte!?

En liten tanke går åt kärleken...the battlefield...saknar jag han!?

Snurr snurr snurr...Em sussar gott jag får väl strema bort tankarna så jag kan somna, hon lär ha svårt att få upp mig imrn. Dumma hjärna på högvarv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plugga vadå?

2009-10-24 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0