Inte ur fläckenBack to the top

Igår jobbade vi ett 10 timmars pass, men det var lugnt för det var bara bankett, så allt vi skulle göra var att stå och se service minded ut lr gå runder och samla in glas. Det enda jobbiga på IOD där vi båda trivs alldeles ypperligt nu är att där jobbar en man som är ungefär som han italienaren i Road Trip, Excusa! Han är riktigt obehaglig, men vi ska ju inte jobba där så ofta.

Ikväll ska jag på arbetsintervju igen för en chokladbutik ala swiss och på fre har jag intervju för Odeon Cinema. Det ska nog lossna nått snart!

Var uppe ett tag inatt på datan så idag har jag sovit länge och har inte rört mig ur fläcken och ska inte göra det förrän det är dags att göra sig redo för intervjun. Där är ju en he del serier att se en tisdag :), måste nog ha något att äta förts bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0