Jag och EmelieBack to the top

Emelie är min roomie a.k.a. sambo här i London och det är bra att komma från samma stad, fråga mig inte varför, men det bara är så. Vi går än så länge riktigt bra ihop, men det är klart man blir lite trötta på varandra om man hänger 24 tim om dygnet, inte ens kärlekspar klarar det. Men vi behöver varandras stöd och det är riktigt skönt att vara två faktiskt.

Med mig till London har jag min Stich (mitt gosejur) och kände mig aningen nördig, men det har blivit en tradition att han följer med. Det visade sig dock att Emelie hade med en liten krambjörn så det gick jämnt ut, plus att hon kallas stitchi så hon blev nöjd över mitt val av gosejur. Till en början med var vi lata och åt snickers till frukost, vilket var alldeles utmärkt för oss båda, wierd. Vi traskar även båda runt i våra söta inneskor, men att poängtera är att vi har helt olik killsmak, bra va ;)

Vi har redan våra interna skämt och fina minnen, men så är det väl när man intensiv bondar. Vi har kommit fram till att jag ska göra om mina senaste 4 år och är 20 igen precis som henne, men jag kommer väl ifatt snart igen :)

Visst ser jag ut som 20 igen ;)

Nä, nu blir det nog snart att ta hårsprayet och hårborsten som microfon och börja studsa runder i sängarna igen..ja så glöttiga är vi när vi blir på G ;) Glöttigast är när vi sitter i våra sängar med datorena lr jag är där upp och lagar mat och vi skriver till varandra på MSN...hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0