Letar nytt boendeBack to the top

När vi kom hit så var allting frid och fröjd med boende, men sen börjar tjejen som står på lägenhetskontraktet att packa sina grejor och R misstänkte att hon skulle flytta. Mkt riktigt så får vi alla ett mess om att hon ska flytta i början av dec vilket innebär att där inte är kontrakt på lägenheten och att vi antagligen måste flytta eller om han som äger lägenheten gör någn deal lr hittar en ny som står på kontraktet.

Jag och Emelie hade ändå tänkt leta nytt boende med närmre till tuben eftersom vi tar oss till jobb på olika ställen nu osv. Bussen tar lång tid och är inte att räkna med för står trafiken still så står den still och du får gå upp mer än i tid för att vara säker på att komma i tid.

Idag fick vi mess igen om att flyttgubbarna kmr den 2 nov och tar med sig hälften av möblerna i lägenheten, i vårt fall, alla möblerna i vårt rum. Så efter 2:a nov har vi inga sängar. Så leta boende börjar bli prioritet ett nu, men det är okej nu när jag fått jobb. Så nu ska bror, J the flatmate, suss, jag och emelie leta lya ihop ser det ut som.

Imorgon är ska bli en riktig fixardag! Suss ska söka jobb, vi ska söka lägenheter och skicka in ansökningar till utlandsuniversitet. I Suss fall här, i mitt fall här och i USA.

Gotta solve this problem...and give my brother a kick in the as cause he aint helping much even though his as could be better of by doing just that.

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, självklart är det många sångare som är kassa live, men har aldrig sett dem live, bara hört denna plattan, så det kan jag inte uttala mig om. Men plattan tycker jag inte förtjänar ett bättre betyg, men smaken är ju olika som sagt :)

2009-10-22 @ 09:01:20
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ericsson

Ciao Lina!



Vad härligt du verkar ha det =). Är inne och kikar lite då och då.

Vad du än beslutar dig för angående jobb så kommer det att bli till det bästa. Njut allt vad du kan tjejen. Det börjar rycka i restarmen för mig igen med... får väl se om det bär av någonstans efter nyår =).



Kramar, Alexandra - Varberg



2009-10-22 @ 09:07:15
Postat av: Anonym

det heter ass inte as!

2009-10-22 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0