London bioBack to the top

Var på bio häromdagen med Emelie och Suss och såg Love Happens som jag får recensera senare. Som vanligt åt vi på chop chop, min favorit reastaurang just nu trots att borden är små, där är smockat och personalen är otrevlig. Jag bara älskar deras chicken fried noodles och färskpressade äpplejuice. Nudlar hemma, nudlar ute, jag gnäller inte, gillar nudlar tydligen. Hur kan nyligen börjat äta detta fenomen :)

Suss anmärkte på att jag ofta säger tackar istället för thank you när jag handlar och jag menar på att de fattar ändå för att tack sägs ju vid ett tacksamt tillfälle. Suss tror inte på det, men jag förklara att även om jag sagt "kap kun ka" lr nått så hade hon fattat att jag mena tack. Efter diskussonen i kassan vänder jag mig om och säger ett riktigt skånskt tackar till kassörskan. Whatever!

Suss beställde en small popcorn och påpeka hur stor en liten popcorn är. Mitt svar blir "finns den inte i XS då?". Hon tittade på mig som om jag var sjuk i huvudet och sa att det var inte så intelligent sagt. Emelie höll dock inte med, hon tyckte det var en snillereplik. Vi är nog inte så genomtänkta när vi är trötta bara, men vi fick garvat så mycket att jag fick ont i magen.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0