En andra ny på jobbet dagBack to the top

Idag var andra dagen på jobbet och även denna dagen gick bra. Trodde inte det skulle vara så mycket att göra, vilket det inte är, men mer än jag trodde. Idag fick vi leverans och jag toppade upp och flyttade om lite i butiken. Matthew blev glad över att jag fann nöje i det eftersom han såg leveransen som en pina och var trött. Jag vill bara ha något att göra!

Matthew var slut i bollen efter att ha spelat in sin 1800-tals kärleks/zombie film som han ska försöka få upp på Cannes film festival nästa år. Han är skådespelare/producent, har iallafall eget filmbolag och skådespelar i sin egen film. När han berätta om filmen visste jag först inte vad jag skulle säga, jag menar zombies. Var tvungen att tänka efter...jag är väl i London och inte LA. Men tydligen har han fått med "gandalf" skådespelaren i en snutt i filmen och har folk som vill investera, så för hans skull hoppas jag det går vägen. A very english bloke!

Annars ska det toppas chokladaskar inför jul och imrn ska jag stå i källaren och fylla askar med min i-pod i öronen. Ska bli skönt och inte bara vara i butiken. Men det är inte så konstigt att jag inte blir chokladsugen när choklad är jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0