Roliga observationer som glömmsBack to the top

Varje dag så gör jag några roliga observationer som jag genast tänker att jag ska skriva upp till er att läsa på bloggen. Men är de verkligen så roliga om jag glömmer dem tills jag hamnar framför datorn om kvällarna!?

En observation som sitter fast på min näthinna var när jag var på ladys room i cabot place mall där jag jobbar. Där inne står en inte allt för fräsch kropp med ryggen till som har blekt hår...rosa tröja...glittriga leggings och rosa uggboots. Jaja, tänker ni då...människa vänder sig om och är en tanta på 50 bast.

Jaja..min mor är 50, men hon är minsann ingen tanta och tack och lov att hon kan klä sig för denna rosa tantan på toan didn't pull it off...tragic case off trailortrash/ålderskris/badtaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0