Tror det kallas syskonkärlekBack to the top

Lillebror kom till London igen för att besöka över helgen. Men att bo med båda mina brödrar igen är allt annat än trevligt. De känner nog att de kan vara lite extra spydiga nu när inte pappa är i närheten. Vi har verkligen bara gnabbats! Men vi är lika spända och goa alla tre och jag tror att det kallas syskonkärlek...

Om min storebror hade kunnat lyssna på vad man säger. Scenario, jag säger någonting hundra ggr under ett samtal, han babblar på, lackar för att jag brustit i informationen jag faktiskt har lagt fram.

Om min lillebror bara kan shoppa det jag säger till han att shoppa för sitt eget bästa och coola ner några grader.

Själv...jag kan ju vara lite mindre kaxig, men annars är det inget fel på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0