En Hannah Montana kvällBack to the top

Japp, garva ni
, men igår såg jag Hannah Montana the movie med T1. Det är bäst att jag tar det lugnt denna helgen! Har inte alls gillat detta kommersiella överdrivna disney skådespeleri, men igår blev jag frälst. Kanske för att Miley Cyrus har växt till sig lite vem vet. Filmen gjorde en superglad och hade allt det där vanliga...nu kmr snyggingen...nu klantar hon till det...nu blir allt bra igen. Och snyggingen var ung, men snygg ;)

Får se om hon tar och gör någon konsert i Europa för isåfall tar jag med T1 dit nu när jag inte är lika anti. Då blir jag nog verkligen världens bästa moster. Miley Cyrus verkar vara en sjukt härlig och rolig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0