Inredning ti lillebrorBack to the top

Försöker kolla via nätet vad alla möbelaffärerna har i sitt utbud nu när jag bara sitter hemma. Lillebror flyttar snart och jag kan ju inte låta bli att lägga mig i inredningen. Det skulle ju vara sjukt om jag inte gjorde det ;)

Tyckte inte att mio hade något, svenska hem var väl lite bättre, men min favorit ekeby möbelaffär kunde inte displaya någon katalog. Fast tjusningen är ju att åka runder och plocka ut favoriterna, måste ju se möblerna med egna ögon.

Eftersom hans lya är ett nybygge och fast vi har måtten så är det ju svårt att föreställa sig så egentligen ska inget inhandlas på förhand...kliar i fingrarna. Inflyttning är satt i januari, men som det ser ut nu verkar det bli tidigare och jag kmr lätt att crasha lyan :)

Sett någon snygg inredning så får ni gärna tipsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0