London citizen soonBack to the top

Då är allt klart, eller nästan allt, måste ju faktiskt skaffa ett jobb också. Nördig som jag är har jag sökt speciellt på HMV och vill verkligen ha det jobbet. Hoppas de ringer snart, det skulle vara underbart! Jag är inte ute efter något avancerat jobb, men visst kan man få det är det också bra. De behöver mycket personer som pratar svenska, men det är mycket techsupport och så, vet inte riktigt om jag klarar av det.
Flyger hem tors kväll och flyger nog tillbaka på måndag med Emelie från samma stad, vi ska vara roomies. Måste vara hemma på tessans och elises tjejmiddag på fredag och ska eventuellt jobba. Ska lämna av det jag har i min väska (mest smutstvätt nu) hemma hos bror så jag kan packa ner det mesta jag vill ha med hit.
Håll tummarna att det löser sig med jobb. Ses i helgen nära och kära!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0