Lördagsgodis och panikBack to the top

Idag fick jag för första gången på flera år lördagsgodis av mina föräldrar och det var inte lite. För alla er som gnällt om att jag gått ner, jag har nästan ätit hela, men det är inte det jag har panik över. Planerar faktiskt att leva på godis hela denna lördag.

Jag ville iväg ti London juh för att jag klara inte av att vara här hemma och dra om jag ska vara ledig från jobb. Min bror svara inte på mina mess och när jag fick tag i han på face så skyllde han på att det var klabb på telefonen. Så typiskt han! Tyckte vi skulle prata om det på ons när han är ledig från jobb och det är ju evigheter tills dess. Hade ju tänkt vara på ett plan på fre, om inte innan.

Slutsats: Han vill inte att jag kmr! Där försvann min escape...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0