No plans...a lot of plansBack to the top

Egentligen har jag tusen planer...dörrar jag håller öppna för beslut lär inte komma på ett tag om vad som händer nästa "termin". Det är sjukt att jag räknar mitt liv i terminer!
Börja aldrig på lärarutbildningen, ska jobba istället. Ska ju inte göra något bara för att göra något, då är det bättre att jag jobbar in pengar till dörrarna jag håller öppna.
Hoppas bara där är tillräckligt med tider till mig, men tre veckor innan jul är inbokade semestrar så då ska jag jobba som tusan. Men sen hade jag tänkt komma iväg lite själv under hösten...till London och Schweiz igen. Miss!
Men det är allt jag "planerat", som sagt nu fokuseras det på nuet :)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Ems

Ja!! Kom till London :-)

Kram xx

2009-09-02 @ 19:32:07
URL: http://inlalaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0