Should I stay or should I go!?Back to the top

Jag kom hit för att få en break, men känner att det inte är tillräckligt, så jag bestämde mig för att jag ska flytta hit. Men just nu är saker lite kaos här och jag kan inte få tummarna loss till att skriva ett CV för jag har noll förmåga att höja mig själv, mina prestationer och egenskaper till skyarna.
Med allt kaoset här började jag få lite kalla fötter, men det har ju inget med mig att göra så jag ska bara se förbi det och look at the whole picture som är: Just nu finns det ingenting för mig i LA och jag håller på att bli galen där. Bli kvar här och ta en chans att komma ifrån och bli mer independent eller åka hem och bli galen...hmm. Jag tror de flesta av er förstår när jag säger att staden just nu är på tok för liten för mig. Sen kanske London är för stort och stökigt, men jag behöver uppleva det också.
Nä, nu ska jag varma upp fötterna, skriva ett CV och fixa ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0