Sugarbrother :)Back to the top

Fast både jag och lillebror är sjuka tog vi en avstickare till Ekeby möbelaffär idag. Tog förvisso på våra krafter, men öppnade ögonen för min lillebror. Har frågat han allt möjligt om flytten och han bara rycker på axlarna. När han såg priserna och så på allt så tacka han mig för besöket och lovade att planera sina inköp och så snart :) Whats a bigsis for!

Han har redan investerat i en fet Tv och det nya Ps3 vilket har gjort mig nöjd eftersom jag kan använda det :) Med andra ord...me love. Vad ska man med en sugardaddy till när man har en sugarbrother.

Jag och lillebror blev riktigt tajta under veckan vi hade huset själv och han är nu min nya BF...

Lots of love to u sugarbrother!

Kommentarer
Postat av: Ems

Tycker jag absolut du ska gora :) Vi kan sysselsatta varandra :) jag jobbar juh inte heller.



Kram

Em

xx

2009-09-10 @ 15:20:47
URL: http://inlalaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0