MTV galans klänningarnaBack to the top

Som vanligt kan jag tycka att några av kändisarna klätt sig sjukt tråkigt, medan andra bara klätt sig sjukt dåligt. Min pappa har alltid sagt att en skönhet klär i allt, men frågan är om det verkligen stämmer.
Madonna och Ashley Green hade på sig det tråkigaste på hela tillställningen. Lady Gaga hade givetvis på sig det galnaste, gör dock inte henne fin enligt mig. Här är mitt urval :)

Den som tog hem priser för min del i denna enkla röda korta blåsa var ingen annan än superheta Beyonce. Älskar denna klänningen och vill köpa den på studs.

Måste ge Katy Perry Credit för att hon bär upp denna fräcka kreation.

Taylor Swift körde på det sagolika kortet.

Heta Amanda Bynes visar att "the balck little dress" alltid går hem.

Whitney Ports klänning gör mig lite tveksam, men den är ändå cool.

Stephanie Pratt dök upp i en lite 70-tals inspirerad klännining som hängde aningen rakt. Det är därför jag valt denna bilden för hon var verkligen fin.

Keri Hilson visar att man kan var cool och classy ytan att faktiskt komma i en klänning.

Shakira och Pink dök pinsmat nog upp i likadana klänningar, men den var rockigt häftig på dem båda.

De andra kan lika bra gå hem och byta om igen. Blev lite besviken faktiskt! Lite mer faboulous nästa gång tack. Spana in alla klänningarna här http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=62630





Kommentarer
Postat av: maddie

Beyonce va riktigt het :)

2009-09-14 @ 13:43:39
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Ani

Tycker Beyonce och Whitney hade de snyggaste klänningarna :)

2009-09-14 @ 16:34:08
URL: http://aramian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0