The Ocean is a thief...Back to the top

Idag väckte C mig tidigt, eller tidigt och tidigt, men jag ville SOVA ut. Vi tog oss till stranden, det var så fint, men kallt i vinden. Tog ett tag innan jag tog av mig min hoody. Max och jag spela lite football, älskar den bollen och M gillar att han kan lira lite med mig. Imponerar lite med mina kast ibland, kanske ska se till och spela lite Am football nästa termin ;)

Vi gick ner för att känna på vattnet som givetvis var kallt, men ändå fick jag en liten galen känsla och började springa i vattnet i Baywatch style haha...that's the way to do it. Vågarna var ganska höga och varje gång de slog emot stod skrek jag till. M fråga varför jag fortfarande stod och mesa mig, jag var helt blöt för längesedan...haha...okej då...

Hoppar vågor och fokuserar mig på en mindre våg, men direkt efter kommer värsta jättevågen och jag hamnar under vattnert...drowning deja vu, från när jag var liten och några äldre killar körde över mig med sin madrass för att jag vägra att flyta mig (var ett kaxigt barn), var där under ett tag till min superpappa kommer och sliter bort madrassen så dessa tokar flyger över hela bassängen...sen var det den gången jag var tolv, när vi var i Spanien, strömmen tog mig hela tiden och vågorna kom tätt, jag hann inte upp emellan, trodde jag skulle dö.

Stod där som ett fån i vattnet när Max säger, var är dina solbrillor, suck, the ocean stole them :( Och då undra ni varför jag gick i med solglasögonen, ja det var ju verkligen inte meningen att jag skulle bada, det var otippat. M ville gå längre ut, men jag sa att jag frös och gick upp...Yes, I'm a chicken sometimes. Livvakten hade parkerat sin bil bakom oss på stranden bara för vi var dem enda som bada haha.

Glasses gone...:(

Sen hem till poolen istället, the big ocean is scary, ändå gillar jag det. Lite gamla bilder, glömde ta med kameran idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0