A Cutural D tour...Back to the top

Denna helgen skulle vi ta det lugnt, men så ringer party Johanna, vi skulle till My House idag för att det var någon Stacy som hade födelsedagsfest där och The Hills skulle filma. C blev ju eld och lågor, hon älskar the Hills. Jag har inte sett ett enda avsnitt, inte av the City och vad de andra heter heller. Då var det bråttom hem, skulle bara vika av från LA cultural Tour som vi var på för att åka hem och göra vid oss illa kvickt. Orkade egentligen inte gå ut, men tanken på att dricka Monster och Red Bull Vodka fick mig att säga JA.

För dem var det väldigt kulturellt och stanna och äta burritos...

Trodde vi skulle få se LA på denna nördiga touren jag signade upp oss på, men nej, de tog oss till alla "länder" som fanns i LA. Koreatown, Little Tokyo, Little Ethipoia, Chinatown och massa parker. Stressade var dem och vi klev av bussen för att ställa oss en hel grupp och någon läste lågt ur ett häfte om stället...suck. De betedde sig som att de var utomlands för varje del, antar att det är därför de inte reser så mycket, har redan massa "länder" inom staden. Det var pinsamt, tråkigt och allmänt glöttigt...det var precis som det var en tour av innbördes beundran för att de hade öppnat ögonen för andra kulturer...suck...amerikanare. Vi hade kunnat ta dem förbi Swedishshop på Ikea i Burbank vet ja.

De hade sagt att den som kom försent tlll bussen väntade dem inte på, man var på egen hand, så i China Town var vi så hungriga att vi bestämde oss för att missa bussen...mm visst gick ju bra, de ringde min telefon och var jättearga och ännu argare blev dem när jag sa att vi inte ville fortsätta touren, vi ville äta och åka hem. "Not appropriate"...Jag är en vuxen människa på en gratis frivillig bustour, jag lämnar den när jag vill...C kände sig som 10 igen, men jag stod på mig. Hungra ju ihjäl, den etiopiska Sambosan och en äcklig tamale som jag inte åt funkar inte i flera timmar. Nog ätit mer etiopisk mat än Suss nu iallafall haha.



Reastaurangen vi käkade på, antar att vi köpte reklamen...men det var det smaklösaste jag någonsin ätit, plus att vi fick ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0