A rocking exercise...Back to the top

Satt här och läste och fast det är mycket intressant och jag blir helt salig av alla filosof och teoretiker namn så kan jag inte fokusera. Jag tippar på att jag har för mycket socker och energi i kroppen efter frukosten och Red Bull.

Tar en paus och sätter på All Time Low och rockar loss. C tycker jag ser ut som en retard haha...en rockig sådan isåfall, men visst, det är inte meningen att det ska se bra ut...Man bara känner musiken, studsar, snurrar, dansar allt du kan komma på och givetvis spelar luftgitarr :) Så har jag alltid gjort...bruka stänga in mig på rummet och hoppa loss till Green Day albumet Dookie på yngre dagar haha. Tänk dig Kirtsen Dunst i Bring it on när hon får den där rockiga låten av killen, fast värre ;)

Prova det vet jag, arg, glad spelar ingen roll...säger bara, fan vilken excercise...varför gå på aerobic liksom? Allt innehållande denna musik och liuftgitarr är mycket roligare...haha folk brukar tycka det är kul när jag sätter igång rock-hopp-snurr dansen på fester...får man ju bjuda på, fast man ser helt galen ut ;)

Nä, om man skulle ta och plugga och låta bli C's cupcakes...börjar få riktigt ont i magen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

låt bli c:s cupcakes !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 02:32:57
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0