A,A,A,B...schoolweek overBack to the top


  • I Måndags fick vi tillbaka våra betyg i International Politics. Vår professor var mycket besviken, sämsta resultaten någonsin :( Hon pratade vidare och jag sjönk ner i bänken och tänkte nu är det kört. Det var en person som bara hade 4 poäng, hon sa att personen hade haft större chans om den bara haft som system att kryssa alla D. Vid det laget tänkte väl alla "PLZ don't let those 4 point be me". Jag hade gjort dåligt på multiple choice questions och ni tänker hur är det möjligt, men man blir så paranoid, ibland låter alla fel och flera rätt. Men det var väldigt uppenbart att det inte bara var jag, det var typ HELA klassen. Min uppsats var A så mitt helhets betyg blev B. Sved lite med det B:et eftersom jag haft straight A's i det ämnet hittills.
  • Fick även tillbaka engelskan och där oroade jag mig, trodde B eller till och med C, det kunde ha gått hursomhelst. Jag fick 22/25...What, jag förstod inte, fråga professorn och hon skratta åt mig "Your good Lina, You got an A"...
  • Idag fick vi reda på de andra två, foto A och journalistik A...detta kanske kan gå vägen, men jag är ju bara halvvägs. Jag och C har gett oss tusan på att vi ska ha A i foto. Men jag tror nog att jag kommer att landa på B totalt i de andra tre som final grade. Men jag gillar ju A...som i linA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0