Ahhhhhhhhh....Back to the top

Alltså jag dör, jahapp då har man bestämt vad man vill bli i livet, typ, men nu är frågan om var. Jag vill ju helst stanna i USA, men måst ha fönster öppna i Sverige just in case. Sista ansökningsdagen och jag får panik. Kan jag söka program när jag redan läst början på dem i enstaka kurser? Statsvetenskap eller Mänskliga rättigheter som major? Vilken stad? Ska jag vara i Gbg kan jag väl lika bra vara i Lund för det är ju Sverige vilket som. Och ska jag bo en bit bort från familj kan jag lika bra vara i England...suck. Jag bara trycker på allt möjligt och ser hur det blir...panik.

Orkar jag verkligen börja om IGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0