Alltså...Back to the top

...kl är snart halv tre på natten här och jag kan riktigt se Tessan i Sverige trycka på refresh och vänta på ett inlägg...men jag har varken ork lr tid just nu...sorry...säger blogghoran som måste gå in och blogga om att hon inte kan blogga ;)

2 midterms idag, ska försöka få tre till fyra timmars sömn, sen plugg med Mikaela...ska uppdatera er om firandet av hennes födelsedag på mumsiga cheesecake factory också...nä men se nu bloggar jag juh...soon spring break...då ska jag terrorisera er med inlägg...fast då kanske jag är för ledig för att blogga ;)

Nighty night...puss puss...önskar den som i kvällens sällskap blev fett salongsberusad på som vanligt nästan ingenting...

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får absolut inte vara för busy för att blogga på springbreak, något måste lysa upp min dag! Du vet när man har sett en serie för mycket så det känns som man lever med dom. Ungefär så är det när jag läser din blogg;) hehe. Puss

2010-04-07 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0