Chocolateaddict and Easter BBQBack to the top

C frågar mig om jag kan följa med henne ut på balkongen och sitta med henne när hon röka och jag svarade no way. Hon sa att hon visste hur hon skulle få ut mig på balkongen...och jag sa att det var inte troligt. Hon tar fram en bit Lindt choklad som påminner om kinder ägg chokladen och håller den framför mig...givetvis följde jag efter chokladbiten med öppen mun ut...C utbrister "Titta Max, hon är verkligen tagg" (i landet för längesedan/ the land before time).

Max sa att oavsett vilken sak jag berättar om att jag gjort, så kan man fråga..."åt du choklad då?" och skulle antagligen svara ja. De kunde riktigt se framför sig att jag hade en spruta med flytande choklad och injicera i armen...

Påsk BBQ i trädgården...gott...min dag har bestått av 7 cupcakes av 13 på 5 personer, lösgodis, 2 Red Bull, en kycklingburgare, en hamburgare...jag har ONT I MAGEN och är helt speedad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0