Girls just wanna have fun...Back to the top

Andra dagen i SB så sov jag och M till ett, var dock uppe där emellan för frukost på Subway. Vet inte hur många gånger jag försökte säga "double chocolate chip cookie"...ahh försök säga det när du är bakis och knappt vaken haha. De trodde nog jag var en väldigt IQ befriad utlänning eller efterbliven. "Choc...Chip...choc...doub..." och står där och pekar på kakan jag vill ha i några minuter...kan ha dreglat ;)

Blev en tur till piren för att köpa fudge på chocolate factory och sen lite läsning på stranden, för att sedan sitta och sola lite på vår hotell padio. Det var med tunga steg vi gick till spritbutiken, men tanken på Doritos, Sourpunch och energidryck uderlättade. Ytterligare en hotellförfest med aningen mer stress denna gången, we had a party to attend.

Synd var att vi var roligare än festen haha. Andra dagen festade vi med svenskar som varit där ett tag och de var som ett stort gäng där folk var eller hade varit tillsammans med varandra typ...eller att de hoppades på att vara med varandra...ingen aning. Jag vet bara att killarna var visserligen sociala, men enligt Johan så höll de tillbaka p.g.a. tjejerna som knappt pratade med oss. Vi inräktade på deras territorium! Jag har aldrig tvångspresenterat mig förut tror jag haha.

Grabbarna var besatta av Beerpong och jag hade aldrig spelat så det var på tiden. Bildade ett tjejlag med de enda två tjejerna som pratade lite med oss. Vi hade champagne i våra glas dock...förlora den matchen haha. Senare när Johan spelade så kallade han på mig...antar att jag för tillfället såg uttråkad ut när jag satt där och tittade på. De hade en mugg kvar att träffa och ville att jag skulle kasta. Det vara bara att göra det bästa av situationen, pussade på bollen och kastade iväg den...rakt i muggen...WOHO.

En snygg kille flirtade med mig, men andra stunden var han helt off...OKI...visade sig senare att han hade flickvän och varje gång någon av tjejerna som kände flickvännen kom i närheten så var han inte alls intresserad...fick en förklaring på skumt beteende iallafall...killar...suck. Vi beställde taxi till 7-eleven med några av grabbarna...rena partybussen kom och hämta oss, med en dansstång i...ahh det blev någon vända runt den för min del, jag menar balanssinnet var verkligen på topp. Vandrade hem längs med tågspåret, ingen bra ide eftersom jag gick omvägar dvs från ena sidan till andra sidan, sakta men säkert framåt. Ingen annan väg hem dock. De andra krängde choklad, men hör och häpna, jag ville inte ha...de köpte till mig ändå...de visste att jag skulle ångra mig:) :) :) Now that's friends...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0