Going to Santa BarbaraBack to the top

Imorgon är det meningen att vi ska sätta oss på bussen till Santa Barbara och inatt tänker jag sova gott, ska försöka trots all framtidsstress...suck. Men det ska bli kul att åka dit :)

Vi vilar inte riktigt från skolan eftersom vi har försökt göra lite photoassignment grejor. Igår var vi på gymmet och skulle ta rörelse bilder på mig när jag sprang på bandet och idag var vi på stranden och skulle ha en photoshoot med Max framför kameran som han ska ha till sin portfolio och vi till vårt arbete. Kom iväg sent så de sista bilderna blev helt förstörda och min kamera antagligen lite mer vattenskadad. De hade ju hjälpt ifall vi hade haft med kameran från allra första början också, men nej, den glömmer jag...bara den som var viktigast.

Kan inte tänka klart just nu, är så trött och frusen efter photoshooten på stranden och i vattnet, så nu säger jag godnatt så ska jag försöka lägga upp bilderna imorgon när jag chillar vid poolen.

God natt mina kära vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0