I pull a sunshine story in the pouring rain...Back to the top

Gjorde denna när jag var hög på socker och Red Bull och komplettera den när jag orkade fortsätta, varav språkväxlingen ;)

Beroende av
: Red Bull, Choklad, Brownies, Ketchup, while in Sweden Festis
Vad tror folk om dig? Va fan dem vill...
Vad får du oftast komplimanger för? For being chill, funny, sometimes brainy and my ass in jeans ;)
Vad säger du för att imponera på någon? Don't think I have a line...if I do, I don't tell ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? My texts haven't been working for a long time...think "Buying a Swedka and ofcourse thought of you" or "Lilo, don't forget" or something like that...need to get these texts working, switched phone so I have no messages :(
Var bor du? Santa Monica, LA, CA
Trivs du där? Love it...
Äger du några Converse? Soon, can't decide whether I'm gonna buy black or red...
Sprit, cider, vin eller öl? Vodka/Red Bull, Pink Vodka, Päron cider, Smirnoff ice och Röd vin :)
Brukar du bli för full? Get drunk on almost nothing and then no bottom...so maybe a yes.
Vad har du för mobiloperatör? T-mobile, just switched, my texts ain't working for now...
Är du allergisk mot något? Cream and some icecream...and fake people
Hur svarar du i mobilen? Heeej...
Vem ringde du senast? Missed call from Max Roomie...had to call back...
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? What up? Photoshoot today...
Antal timmar sömn i natt: 5
Sov du ensam? In my bed, yes, sadly ;) in my room no, have a roomie.
Brukar du komma i tid? What is time? I know there is something called a clock...
När mår du bra? För det mesta, men mest när jag får snilleblixtrar, A på prov och får komplimanger och äter choklad o.s.v.
När blev du fotad senast? Igår, idag stog jag för fotandet av andra.
Hur känner du dig nu? Fucked up, crazy speedad, hyper och hög av för mycket socker och Red Bull
Vanligaste färg på dina kläder? Black
Vad tycker du om fötter? Jag hatar fötter, alla fötter till och med mina egna...
Vad saknar du? Familj, specielt mina 3T, vänner, svensk mat...filefrossa på Inferno hade varit fin fint.
Hade du en bra kväll igår? Ohh Yes...a night with my roomies are always fun.
Favoritdryck på morgonen? Red Bull
Rakar du benen? När jag pallar
När brukar du oftast gå och lägga dig? Sent...
Är du blyg? Depends, usually not.
Sysslar du med någon idrott? Gym?
Vill du hellre ha mail än brev? haha mail annars måste jag ju själv svara i brev...palla
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Sort of...
Har du spytt offentligt? Tyvärr...men i yngre dagar...tror där är fotobevis som jag aldrig sett...men det var ju på en toa, med öppen dörr, är det offentligt??? Höll någon upp mitt hår???
Är du nöjd med ditt liv? Yes, but could be better...like knowing more what you really want
Är du bortskämd? Yes, with loving supporting family and friends...and sometimes with getting my way ;) Might stomps my foot occacionally and say "but I wanna" ;)
Vad gör du i morgon? Plugg, gym, photoshoot and eat less sugar.
Vad är det värsta du vet? The backside of the world, poverty, hatred, uneducated people. Broken promises, lies and breaking up.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Över min budget iallafall...tror jag
Vad längtar du till? Springbreak & svenska sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? I love my friends <3
Hur gammal är du? 22 (24 and 9/12)
Du samlar på? Red Bull Cans!?! Chocolate on my ass...!?!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mostly Daddy, depends on situation, my friends are good on diffrent areas :) and I have my lovely roomie near by always there for me...<3
Gillar du golf? När jag spelar bra!...blir alltid uttråkad dock...
Vilken tid gick du upp idag? Sent...
Har du sovit i din egen säng inatt? Yupp...
Har du strumpor på dig nu? Yes, always, even when I sleep, hate feet.
Är det okej att gråta? Givetvis, men orkar inte med lipsillar...
När grät du senast? Juli 09...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är inte så mycket faktiskt, antar resa och lägga en pott på ett hus så småningom...
Bär du glasögon eller linser? Hot glasses sometimes when I read so I don't get tierd, otherwise perfect vision when sober ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? I wear what ever I like...besides I hate clothes having there brand all over them except monogram handbags ;)
När går du upp ur sängen en helgmorgon? It's weekend...I sleep as long as I can...
Har du piercing? Räknas öronen? Annars hade jag en i naveln, nu är där bara ett hål som aldrig försvinner...
Vill du gifta dig? Hmm...först inte...sen ville jag med den rätta...sen var han inte den rätta så...NO...maybe...
Vill du ha barn? A whole bunch...kommer från en stor familj, syskon är det bästa som finns, men alla ska inte vara biologiska dock...ska adoptera också :)
Solar du ofta? I live in LA and have a pool and a beach near by...what do you think? :)
Är du bra på att laga mat? Har aldrig förtått det här med kvinnan och köket...man vill inte ha mig i köket...men jag har inte fått klagomål på min bakning...där är jag nästan Bree.
Är du flygrädd? Ja om planet störtar, annars är det lugnt ;)
Tror du på ett liv efter döden? Ja om jag vill leva ett liv till annars låt mig sova...
Tycker du om sushi? Ouhhh...Don't eat anything from the sea...
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll...sen kväll...;)
Vilken ögonfärg har du? Bruna, med lite grön...very pretty ;)
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Twice...March 07 and when my grandfather died...miss
Biter du på naglarna? Ouhh...nej...men borde kanske, de växer snabbt.
Hur ofta tränar/motionerar du? Motion...vad räknas som motion egentligen? Gå till skolan? Hoppa till en låt? Gymmar lite då och då iallafall...

Jag utmanar...Nenne,Gabbi,Sara,Daniel,Sophie,Emelie,Michaela och Ottilia att göra denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0