Igår var vi skådespelerskor...Back to the top

...eller det vet i fan ;)...såg klippen nu på morgonen, det var inte så dåligt. Carla ska klippa lite under dagen, vi får se hur det blir helt enkelt. Det finns en tävling om att redigera en musikvideo till Moby och Carlas ide är super till denna tunga instrumentala låt.

Vi skulle spela hennes partyvänner och vi stöka ner hela vår lägenhet för att få det att se ut som värsta festen. Max skulle vara en knarklangare som skulle få oss att prova droger för första gången...vi sniffa mjöl haha. Det gick inte super för min del...det mesta av mjölet var kvar på bordet när jag sniffa. Vi spela in väldigt sent, så vi förde nog lite oväsen när vi skulle filma i korridren med våra klackar och icensatta bråk...vi fick viska haha.

Vi klädde upp oss och gjorde lite klädombyten, för det ska vara en video om hur den här tjejen (Carla) gick från att festa till att bli en knarkare. Det var riktigt roligt faktiskt, men man blev så sugen på att festa och gå ut när man klätt upp sig och så. Allt jag vet är att jag är ingen skådespelersa så jag bör nog inte vara med för mkt ;)

Drack en grogg för att komma in i rollen lite...problemet var att när man väl hade drickan i bild och vi skulle filma om så måste där vara ungefär lika mycket i glaset för allt klippandet. Det slutade upp med att jag drack tre Red Bull och gick och lade mig först klockan halv fem på morgonen. Är inte den piggaste idag...skulle ha haft vatten i glaset ;)


Ahh sen kan ni ju se att det blev ju en del goofing haha...som vanligt...Team Plaza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0