Little miss miss...Back to the top

Då är man nästan sjuk igen, så mycket för att göra en come back på gymmet. Alltså jag är inte sjuk, bara fått en jävla rethosta, kan man gymma då? Blev så trött på att hosta att jag tog en påse av något pulver från England som jag brukade ta där i varmt vatten, som te. Missa att detta var ett annat märke, med antagligen annat innehåll...totally knocked me out, sovit halva dagen.

Tessan och jag skypade både morgon och kväll häromdagen :) me like :) ligger båda i sängen (i osmickrande positioner för webcamen) , den ena vaknat och den andra ska gå och lägga sig och tvärtom. Sen ligger hon ganska mycket nu för att hon opererat fötterna stackarn. Tänker på dig. Hon ska vara ledig 6 veckor, jag har sagt åt henne att hoppa på ett plan och chilla här istället innan hon blir galen...would like...me miss miss.

Gillar denna bilden på er tjejer...hade gärnat skypa med andra bruttan på bilden också, men jag vet att du är väldigt busy darling...big boss :) I just miss all of you girls, that's all...

Annars tänker jag mycket på min lilla prinsessa nu också. Jag saknar min syster och mina små trollungar. Har resonerat att om vi inte pratar så har de inte koll på tiden och frågar inte när jag kommer hem och rör inte upp en massa känslor, but I miss miss. Måste fylla på mitt skype konto så jag kan ringa hem till både barnen och till mormor.Var ju lite kul när jag gjorde ett quiz på facebook som sa att jag egentligen borde heta vad min systerdotter heter. Vad kan jag säga...we are alike :)

Me and mini Me...Ahh var nog lite väl tunn förra sommaren.

Min prinsessa...
Nä, om jag ska ta och bruka allvar och lägga grunden till uppsats 3...ska nog argumentera för varför vi behöver FN. I min research essay så ska jag analyser den kommande världsordningen...I'm sucha nerd, men jag tycker det är kul att skriva om detta och förhoppningsvis så kommer jag en dag jobba inom FN eller EU...Amnesty går också bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0