Min morot blev lakrits...Back to the top

Gick upp tidigt idag för att gå till bokhandeln och eftersom jag inte kom ihåg tredje siffran på Scantron pappret så slutade det upp med at jag köpte fem stycken och ett band till mina nycklar ;)

Appropå nycklar, när jag skulle ta upp mina nycklar idag så fick jag upp en lakritspistol istället :) Ahh, det var ju såhär att M stoppade ner en massa lakrits i min väska när vi lämna deras lya igår och som vanligt glömmer jag ju det mesta. Skrattade och stoppade ner den igen, hade precis borstat tänderna ju. Dock satt den bra att mumsa på när jag nervöst skulle göra politik provet.

En lakritspistol made my day...thanx M

Tänkte att det var minsann fint att det var multiple answers, nej fy för, hade nog hellre svarat på dem fritt. Vet man inte svaret så är det ju bra att man kan chansa, 5 möjliga svar 20% chans. Dock analysera man i sönder påståendena för att inte bli ditt satt och blev helt paranoid. Tre länder, var det inte fyra, treathies, nej det var väl bara en allians...D och E var nästan alltid, all of the above, none of the bove, A and C or B and C. Va fan, ahh man kan ju stirra sig blind, det gick eller så gick det inte, precis som med grammatiken, allt ser till sist rätt och fel ut.

Sen var det essay skrivning på lektionstid...suck...jämförde USA's jobbmoral med Sveriges...topic; compare two conutries based on a story in the book. Det gick också som det gick! Hitta lite mer lakrits att tugga på i väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0