Mot Santa BarbaraBack to the top

Vi satte larmet på tidigt och började packa för vår lilla tripp till Santa Barbara och det var tur det för allt tar ju sin lilla tid. Efter många om och men ger vi oss av i all hast och börjar jogga lätt.

C: Lina, ska vi verkligen springa
L: Ahh, men bara lite, till övergångsstället, tänk kalorier.
Vi joggar lite till...
C: Alltså Lina, vi ger upp det här va?
L: Japp

C tänder en cigg och jag tittar bakom oss, vi hade joggat lätt 30 meter.


My SB girls...

Mötte upp Mickan vid busshållplatsen och blev genast ihjälpratade av en man som bott i Sverige. Trevligt, men vi vill inte prata med dig hela bussresan till Hollywood. En dam i rött hår stirrar på oss och mumlar, en annan man sitter och tittar åt vårt håll hela tiden. Sen var där en kille som tyckte jag skulle sitta bredvid honom när jag klev på bussen...no thank you. Han flyttade närmre oss och började stirra på mig och när jag tar fram ett choklad så kommer han fram och säger typ vad är det där och ser så lycklig ut som om han vill ha mitt choklad. C och M sa att jag skulle sett mitt ansikte och hur jag beskyddade min chokladbit haha.

Killen lämna mig inte ifred, han var lite som han i pianisten, efterbliven, men ändå inte. Han bara sorry, I wanna have a coversation with you, but I can’t think of any more questions. Vi försökte ignorera han, men han bara oh you are so beautiful. Ett två tre så dök han upp igen och sa att han skrivit en låt till mig haha och började sjunga. Ingen dålig sångröst faktiskt, take it away...oh your so beautiful. Han slutade inte besvära mig, men som tur var så skulle han inte lika långt som vi. Det är bara Mexare och Wierdos som åker buss, vill köpa bil NU.

Lite slitna vid lunchen...det var bara att ta en öl på det...

Hemlösa en stund...

Fick ta taxi sista biten för att hinna i tid till bussen och kom 5 minuter innan ;) Wohoo, skål på den. Kommer fram aningen slitna, men blir genast förälskade i lilla Santa Barbara. Satte oss på ett sött matställe för lite intag och sen var det dags att ta sig till hostlet...som var ouhhhh...så vi var hemlösa en stund till tills vi tog in på ett hotell som visade sig vara billigare än hostlet. Vi letade upp närmsta spritbutiken och började förfesta på hotellrummet...woho...

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha så gulligt att du fick en egen låt skriven till dig;)

2010-04-20 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0