My mind is somewhere else...Back to the top

Kom precis ut ur duchen, tog en break skön break...Jag pluggar eller jag försöker...mina tankar är överallt än i böckerna. Lite musik i öronen dämpar mina roomies röster...orkar inte höra dem prata just nu...ahhh...Ska stänga in mig på rummet nu...ta tag i det. Pratat med mammi...hon har fyllt år...grattis älskade mor, min syster har skrivit till mig :) :) :) och jag har pratat med Nina på skype :) :) :)

Kom fram till att jag har verkligen aldrig varit slitnare än vad jag varit idag, ja ni ser ju själva. Träffa Michaela vid bussen haltandes från mitt skoskav. Haha...skämmdes så sliten jag var, men men, ens vänner får väl se en i better and worse. M fyller år imorgon och de ska till cheesecake factory...jag vill med, men vet inte om jag kan eftersom jag har två midterms onsdag...men jag vill (det är nu jag plutar med munnen och stampar ena foten i golvet som en bortskämd snorunge haha).

Och det är inte bara cheesecake hon gjort mig sugen på, utan både Marabou mjölkchoklad och lammkött haha ;) Aja, hon lova att spara lite Marabou till mig iallafall :) Om jag pluggar riktigt flitigt nu så kanske jag får tid för lite cheesecake...go Lina. Att jag är sliten går fan inte att göra något åt...

Det har varit mycket bekymrade kommentarer om mitt Red Bull beroende...ni behöver inte oroa er, idag tog jag en break...drack Monster istället ;) smakar lite piggelin...har M att tacka för den också haha ;) Skvallra inte till Red Bull att jag skaffat en lover bara...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha älskar dina fina flummiga bilder:) Ett gott skratt innan jobb, tackar! Sköt om dig vännen min.

2010-04-07 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0