När du bara är så störd...Back to the top

...att du själv börjar undra va fan du håller på med. Idag var allt väldigt intressant, förutom att plugga till journalistiken. Blev aldrig någon pluggdate med M som skulle gjort det hela tusen gånger roligare att lära sig. Tog en pratstund på skype, men allt ska ju memoreras också. Så inte nog med att man sniffar på en tom Red Bull burk för att man vet att man inte bör dricka mer och jag fuskar när jag förhör mig själv, vad får jag ut av det!? De andra hade inte tid.

Som jag sa, allt var roligare, tog mig tid att klä ut mig till Max eller skatergirl ;)

Sen letar jag upp den bredaste fulaste engelska accenten jag kan förmå mig att prata och sitter och högläser för mig själv för att göra det roligare. "Im from London mate, it's called football you bloody wanker, ey innit", som tur är var jag själv på rummet ;) Ahh det mesta är roligare än att plugga...två lektioner imorgon och min fjärde midterm, sen är det SPRING BREAK. Har ett 5:e prov efter lovet, den tiden den sorgen. Hmm undrar när man får reda på provsvaren, ahh vi får ju fira ovetandes...kanske bäst så ;)

Haha, Ninja, du skulle aldrig sagt att du gilla mina webcam bilder, men kan jag pigga upp din morgon innan jobb så ska jag ju givetvis göra det :)


Ahh jag skulle ju se hoody ghetto cool ut här...gick ju sådär...efterlyser lite lessons i coolness I guess...

Ahh sen blev det ju en Red Bull senare på dagen, känns lite jobbigt att ha en lover, det känns lite konstigt kring Red Bull nu, undrar om han anar...känner han Monsters piggelin doft på mig..."Cause I know that he knows I'm unfaithful and it kills him inside, to know that I'm happy with some other guy..."

Va fan, plugga nu, nej, ett parti till av arga leken!? Jag störd, nej...A sa att detta var fullt normalt, I'm taking his side.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe mee like:)

2010-04-08 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0