Officially on SPRING BREAK...Back to the top

Gick och lade mig klockan typ 4 på natten i natt igen...Red Bullen håller en uppe, plus att min pluggplanering och disciplin är i botten,s å jag fick ju helt enkelt stanna uppe tills jag kände att jag någorlunda kunde grejorna. Journalistik provet gick super och efter det var jag officiellt på SPRING BREAK...oh yeah.

Började med att lägga mig vid vår pool och chilla, ville sova, men det gick inte rktigt. Tog en nap här uppe sen istället. Vidare ner till 3rd street för lite mys, lite shopping och för att se filmen The Last Song. Ingen dålig invigning på Spring Break, hade bara noll ork att börja festa direkt faktiskt, känns lite som att jag redan festat hela veckan...oh I wish.

haha...ser helt förstörd ut...men fick lite färg idag :) eventuellt att jag är lite röd till och med

Imorgon blir det upp tidigt och hyra en bil för då bär det av till 6 flags för att åka massa, massa karuseller. Har hört att de har den fetaste bergochdalbanan i hela världen :) :) :)

Kommentarer
Postat av: sophie

EEH JA! du kommer do och lite till!!

2010-04-09 @ 13:21:07
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0