Rosa Engelsk lyx lycka :)Back to the top

För ett tag sen fick jag ett sådant sjukt sug för Pink Champagne Truffle och övervägde på allvar att få min föredetta chef att skicka hit lite, då även Friase och vanilla fudge...mmm. Eller mina rätta ordval var nog,  jag skulle kunna döda för dem.

Letar påskgodis på Ralph's med C och där står den, som en uppenbarelse för bra för att vara sann...kan plugga midterms vara som att gå i öknen utan vatten...en hägring. Jag tog den i handen, den var riktig...CHARBONNEL ET WALKER - PINK MARC DE CHAMPAGNE TRUFFLES och drottningens sigill. För er som inte vet så jobbade jag för dem när jag bodde i London och åt sådana konstant...ahh en bra del av min röv är Pink Champagne truffles haha.

Jag kan inte tro det, de har importerat dem...haha fick 9 truffles för 10 dollar, inte billigt precis. Ville bara säga till alla män runt om kring mig i butiken, att detta är allt de behöver köpa för att deras fruar ska vara nöjda över påsken :) Nu ska jag bara hålla mig till imorgon med att äta dem...hmm klara mig knappt någon timme när jag jobba, hur ska detta gå...men egentligen varför vänta tills imorgon?

Lite Mertz Chur Bzsetzisteiners på detta också så skulle min chokladlycka vara nästan fullständig :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Har några askar kvar till fyndpris i webshoppen. Välkommen! Mvh Charlotte www.kvalitetochfynd.se

2010-04-13 @ 12:33:33
URL: http://www.kvalitetochfynd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0