Saturday Sunday...Back to the top

På lördagen var jag duktigt otaggad på att gå ut, men som C sa det "Lina, jag har aldrig sett dig otaggad efter lite Vodka Red Bull, det omöjligt för dig att inte vara på G då"...vi provade och det funkade. Förfesta vi två här hemma hihi...vi är lite tokiga och sen bar det av till Beverly Hills, till en ny klubb där i Hilton hotell, plush eller något. Klev ur taxin där med en hemmagjord grogg i en vattenflaska...oops...fick ställt ifrån mig den illa kvickt. Vi blev inte utslängda ur taxin iallafall ;)

Klubben var dock riktigt tråkig...suck...trots att vi hade två promoters på stället haha...Why settle with one...de har dock lite att lära sig av VIP London. Jag hatar promoters, men de kommer i handy. Tackar vet jag när Fina Fi var Promoter i London, det var grejor det och hon och hennes M är givetvis undantag. Fick läsa dagen efter att folk surat för de inte kommit in på själva Plush där VIP:n var, utan fick hänga i baren utanpå den baren...hmm VIP!? ahh men det var väl trevligt :)...och vad gjorde vi att hamna där, faktiskt inget ;)

På söndagen var man bakis, tror jag, sliten och trött iallafall. En dush, baguette och Red Bull på det så var jag och J på väg till Westfield för att strosa runder och gå på bio. Vi skulle varit fyra, men de andra var inte så krya. Vi kom hem för att pigga upp C sen iallafall eftersom vi tagit en tidig bio. Massa snack, skoj och filmer på TV:n in på småtimmarna. M kom hem sent från San Diego och drog lite av sina helgupplevelser, inte i kort version, finns inte för honom.

Drunk...neee...just seems like it ;)

WTF...vi tror nog vi är skitsnygga på fyllan haha...lägg märke till mina nycklar med nya snöret för att de inte ska tappas bort så lätt...mmm visst...de är borta...miss...och vad tusan gör jag med mitt hår!?...ihh J-LO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0