Taylor Swift konsertBack to the top

Idag tog vi bussen till downtown för att se Taylor Swift som C älskar. "Hallå, vet du vem jag älskar mest i hela världen...Taylor Swift" "Hallå, jag kan vara din lillasyster idag" Jag svarar "Hallå, få mig inte att känna mig äldre än vad jag redan är", hon kontrar med "Men det är bara för att jag ser så liten och gullig ut i denna oufiten"...senare när vi sitter på bussen och hon berättar om alla småtejejer som ska vara på konserten så säger jag att vi kör nog på att du är min lillasyster ändå och att jag är här för att jag var snäll och tog med dig.

Alla som gick dit hade klätt sig som Taylor Swift kopior också kommer jag i håliga jeans och en rolling stones t-shirt, ändå fick jag en komplimang för min tröja av en tjej som drog ner byxorna och visade att hon hade loggan tatuerad innaför byxorna...woho. Vi fick en biljett gratis av en full dam, så C satt precis vid scenen. Vi delade på den andra biljetten och jag satt 30m där ifrån, inte illa pinkat. Samma sak hände som på BSB konserten, plötsligt vänder sig massa folk om åt hållet där jag sitter, men denna gången var det inte X factor folket, utan basketspelaren Coby Bryant som satt bakom mig.

På konserten var även Perez Hilton och gästsartist var Katy Perry och jag tänkte nu är C kväll komplett, hon älskar dessa sångerskor. Konserten var lite för lovy lovy för min del, men jag gick därifån och fann att jag numera gillar henne :) Inte illa att ha varit några cm ifrån henne heller när hon gick bland publiken haha. Kvällen var topp 3 i C's liv och hon tycker att jag är en riktigt fin vän som följde med gfast jag inte ens lyssnar på denna musiken. Men vi hade en rolig kväll, dock jobbigt med alla skrikande brudar.

Kommentarer
Postat av: ~ en fansida för Taylor Swift ~

hej! kika gärna in på min fansida för Taylor Swift :):)



www.taylorswiftsweden.blogg.se

2010-04-20 @ 16:23:59
URL: http://taylorswiftsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0