Whatever you do, don't scream...Back to the top

  • Du vet att din röv är stor om en svart kille saktar ner sin bil och inte kör förbi för att ta sig en titt. Eller om din roomie säger att jag har en fin rumpa om jag hade varit svart, att min övriga kropp är för smal för min röv. Va fan...allt sätter sig ju där...Suck, jag var ju ganska nöjd...palla bry sig, men får väl ta att besöka gymmet lite då.
  • Varför är det så att när du väl ska läsa en artikel från en kvinna om politik så ska det vara en gender, feminist diskussion? Varför är där så mycket män i politiken? Men hallå, att du skriver denna artiklen är svar nog...SUCK...brudar...
  • Hade en politisk diskussion med C om att Kina kan bli nästa hegemon - Får responsen..."Ouhhh, men jag vill inte hångla med Kineser." Det blev lite högre nivå sen dock när jag fick övat lite genom att hon ställde frågor som jag besvara om 2:a världskriget och varför det inte tog slut tidigare.
  • Handlade en massa gotte till vår påsk dag imorgon, men har nästan redan ätit upp allt, suck...har vi nått mer att äta...jag äter så länge något står framför mig...SUCK...take it away...
Suck, suck, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0