?What's my age again?Back to the top

Igår uppgraderade jag mig till 23 år, inte för att jag var någonstans i närheten av den åldern igår, det är bara på tiden. Max har sagt till mig att ta lite mer ansvar, ahh han gav mig ansvars ordet. Om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte, men pappa har sagt detsamma, så det måste ha med någonting att göra...hmm...ska iallafall ta mer ansvar nu när jag är 23 haha :)

Still more amused by TV shows, What the hell is ADD?
My friends say I should act my age, What's my age again?
No one should take themselves so seriously
With many years ahead to fall in line
, Why would you wish that on me?
I never want to act my age,what's my age again?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0