Wohooo...sleepwalker in Brazil!?Back to the top

Gick och lade mig klockan 4 inatt igen för att faktisk sova ända till tre på dagen för att vara uppe hela denna natten. Ska snart till skolan...corn flakes och red bull ti frukost om en timme. Antar att vända dygn är min grej oavsett i vilket land jag befinner mig :(

Käka brazilianskt idag med Carla som är från Brazilien, helgänget var med givetvis, det var jättegott. Jättemysig och trevlig reatsurang med samba dansare lite då och då. Får besökas mer, ligger på Westfield vid Beverly Hills, har en AMC IMAX biograf där också, så dit ska vi och gå på bio. När man beställde fick man betställa minst två sidedishes (the brazilien way, tårta på tårta), me like...tog kyckling, stek med ris, och potatis haha. Mums! Blev sugen på att besöka Brazilien :)

Grammar midterm i engelskan idag...wohooo...let's see how that goes...

Word of the day:
BUNDA...means ASS haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0