6.11.am, summer changes n' swiss cheeseBack to the top

Var klockan när jag började skriva detta inlägg och jag har fortfarande inte somnat. Jag är trött, men ändå somnar jag inte. Så här ligger man och filosoferar. Kommer ni ihåg när man gick i grundskolan och varje sommar så växte man, förändrades. Det kanske var lite mer påtagligt då, för att man faktiskt växte så det knaka, men jag undrar om det fortfarande är så. Åkte jag hem till Sverige och hade sommar och är lite förändrad nu när jag är tillbaka? Hmm...

Såg filmen "the Eternal Sunshine of the spotless mind". Tänkte att det skulle vara väldigt skönt att bara kunna radera, men kom inte på något jag egentligen skulle radera om det var möjligt. ALLA minnen, bra eller dåliga har format dig, lärt dig något. Skulle man radera, så skulle man också radera livserfarenhet och ens liv och minne skulle väl se ut som en schweizisk ost...massa hål i livet...kan inte vara bra...eller skulle man känna sig hel ändå för man vet ju inte. Kanske ska man inte radera erfarenheterna, men självaste personen, att man kommer ihåg allt utom personen.

Nä nu får jag sluta flumma och försöka få en blund innan tjejerna kommer hit och drar ner mig till poolen, får vara osocial och sova i solstolen. Brännan blir så fel bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0